CzaroMarowe Bestsellery roku 2013

Sprawdziliśmy, które z CzaroMarowych produktów były najbardziej popularne w 2013 roku. Postanowiliśmy zebrać je w jednym miejscu, pogrupować w odpowiednie kategorie i tak powstała lista CzaroMarowych Bestsellerów 2013 roku. CzaroMarowe Bestsellery to wypełnione pozytywnymi i inspirującymi treściami książki, biżuteria, amulety, świece i zioła, dzięki którym życie naszych Klientów zmienia się na lepsze. To właśnie te produkty cieszyły się największą popularnością wśród CzaroMarowych Klientów:

13399101Sprawdź, czy trafiają również w Twój gust bądź potrzeby!
By ułatwić przeglądanie, bestsellery podzieliliśmy tematycznie.

ZOBACZ CZAROMAROWE BESTSELLERY 2013 ROKU >>

Mamy nadzieję, że te w zamyśle krótkie, w praktyce dość imponujące, zestawienie najchętniej kupowanych produktów będzie Twoją inspiracją i że odnajdziesz w nich własne wizje CzaroMarowego świata pozytywnych wartości, dobrych ludzi i słusznych idei!

Powiedz nam, czy odpowiada Ci takie zestawienie najpopularniejszych produktów? Czy uważasz je za pomocne? Czy może brakuje w nim kategorii produktów, które akurat Ciebie interesują? Jeśli tak, jaka to tematyka?

Prosimy, napisz nam o tym w komentarzu do tego wpisu.

Dziękujemy za pomoc!

1 Gwiazdka (nie podoba mi się)2 Gwiazdki (słabe)3 Gwiazdki (średnie)4 Gwiazdki (całkiem fajne)5 Gwiazdek (super!) (Brak ocen)
Loading...
  • Anna L.

    Myslę ze zestawienie jest bardzo trafne. Bardzo dobrze ze sa tu kategorie, bo kazdy szuka innych tresci bądź produktow, np interesuja mnie ksiazki o magii a dzial Tarot i wrozenie jest mi obcy ale dla kogos innego moze byc kluczowy. Jesli chodzi o olej kokosowy to przekonalam sie ze jest BESTSELLEREM i moze zastapic krem do twarzy, balsam, byc niezastapiona odzywka do wlosow i swietnym produktem kuchennym. To w ogole jest Wasz nr 1 moim skromnym zdaniem :-) a czego brakuje? Moze nie w bestsellerach, ale w ogole – troche brakuje wyposazen typowego oltarza do magii. Interesowalyby mnie miseczki na sol, nóz athame i tym podobne, a tu nie ma. A tak poza tym jestescie super :-)

  • Renata Nikonowicz

    Dziękujemy za cenne uwagi! Poszukiwania dodatkowym akcesoriów magicznych rozpoczęte :)