Marketing Uslug – teoria i praktyka – Michal Czuba

Uwaga! Ksiazka zawiera nowoczesne ujecia marketingu uslug. autor odwoluje sie w niej do trzech dominujacych obecnie koncepcji marketingu tzn. marketingu zwiazkow, marketingu transakcyjnego oraz marketingu strategicznego. Prezentuje niezwykle interesujace modele i narzedzia analityczne uzyteczne w zarzadzaniu uslugami.

Atuty ksiazki to:

aktualnosc – wykorzystano szereg publikacji zachodnich, ktore w wiekszosci powstaly po 1997 r.,

prezentacja szczegolowa firm, ktore wdrozyly omowione w ksiazce rozwiazania,

pokazanie zagadnien dotychczas omawianych w naszym kraju wasko i wycinkowo np. koncepcja wyiany rownoleglej, marketing wewnetrzny, orientacja rynkowa firmy, marketing partyzancki, biznes medialny.

Kup Marketing Uslug – teoria i praktyka – Michal Czuba w CzaryMary.pl

1 Gwiazdka (nie podoba mi się)2 Gwiazdki (słabe)3 Gwiazdki (średnie)4 Gwiazdki (całkiem fajne)5 Gwiazdek (super!) (Brak ocen)
Loading...